0  |  0

ارتقای کمّی و کیفی شرکت های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان

ارتقای کمّی و کیفی شرکت های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان

دکتر حمیدرضا کوقیگر با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت سعی شده با پیگیری‌های مستمر فرایندهای داوری، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های مرکز و تدوین مکانیزم مناسب پاسخ‌گویی به مراجعین، زمان انتظار جهت استقرار در مرکز از چند ماه به کمتر از دو ماه کاهش یابد. تعامل با نهادهای ارائه دهنده تسهیلات مالی خارج از دانشگاه، از جمله انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و صندوق پژوهش و فناوری استان و تعریف مکانیزم‌های درخواست تسهیلات از دیگر گام‌های برداشته شده در جهت تسهیل فعالیت شرکت‌های مستقر در این مدت به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: در نیمه دوم سال جاری بیش از ۲۵ واحد و شرکت فعال در مرکز مستقر خواهند بود.
دکتر کوفیگر در ادامه افزود: اعضای هیات علمی، دانشجویان و حتی اشخاص حقیقی خارج از دانشگاه که دارای ایده‌های نوآورانه بوده و برای تبدیل آن به کسب و کار دارای تیم همکار و برنامه کاری و مالی مناسب هستند، می‌توانند درخواست استقرار در مرکز رشد دانشگاه را ارائه دهند.
وی تبیین آیین‌نامه تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی، ابلاغی از طرف وزارت علوم، در دانشکده‌ها و تدوین دستوالعملی جهت تحقق آن در دانشگاه اصفهان را از اهداف سال تحصیلی جدید دانست.
مدیر امور فناوری دانشگاه اصفهان، ضمن بیان رئوس برخی از برنامه‌های آتی این مدیریت، به تلاش جدی حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه در جهت بهبود امکانات و ارتقای سطح خدمات مرکز اشاره کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com