1  |  0

رشد ۲ برابری اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

رشد ۲ برابری اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

ارسلان حسن‌پور اظهار داشت: اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان در ابتدای سال حدود 170 میلیارد ریال بود که در سفر هیئت دولت به 333 میلیارد ریال افزایش یافت.
وی میزان اعتبار صندوق کارآفرینی امید استان را در سال گذشته حدود 150 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امسال شاهد رشد دو برابری اعتبارات صندوق بودیم.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون تسهیلات مورد نیاز بیش از 30 فقره از پرونده‌های سفر هیئت دولت به استان پرداخت شده است.
حسن‌پور با بیان اینکه رسالت اصلی صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است، تصریح کرد: تا سقف یک میلیارد ریال برای ایجاد این مشاغل، تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی گفت: صندوق کارآفرینی امید همچنین از زوجینی که دنبال وام ازدواج هستند حمایت کرده و به هرکدام از زوجین تا سقف 100 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی اشاره داشت و بیان کرد: طرح‌های تعاونی خوبی در این بخش‌ها در استان اجرایی شده است.
حسن‌پور با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های گردشگری و تصریح کرد: ایده‌هایی که سبب رونق صنعت گردشگری استان شوند مورد حمایت قرار گرفته و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می‌شود.
وی ابراز کرد: در خصوص طرح‌های گردشگری سقف اعتبار وجود ندارد و هر تعداد طرح معرفی شود تسهیلات موردنیاز توسط صندوق پرداخت خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com