0  |  0

اعطای ٥٠ درصد تسهیلات برای خریداران محصولات داخلی در حوزه سلامت

اعطای ٥٠ درصد تسهیلات برای خریداران محصولات داخلی در حوزه سلامت

دکتر مسعود یونسیان، افزود: این تسهیلات با توجه به نوع محصول و میزان نیاز داخلی به آن، مقدار ارز آوری حاصل از تولید محصول در داخل و استفاده از دانش بومی به شرکت های دانش بنیان واگذار می شود.
وی، دومین همایش و فن بازار ملی سلامت را فرصتی استثنایی برای رشد شرکت های نوپا در حوزه سلامت خواند و از برنامه ریزی دقیق برای حمایت از تولیدات داخلی در این حوزه خبر داد.
یونسیان تاکید کرد: دومین همایش و فن بازار ملی سلامت فرصت بی نظیر برای تجاری سازی تولیدات داخلی شرکت های دانش بنیان است.
وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سازمان های کارفرمایی پیش از برگزاری دومین فن بازار ملی سلامت، برگزاری این جلسات را در راستای فراهم آوردن شرایطی مطلوب برای استفاده حداکثری از توان شرکت های دانش بنیان داخلی دانست و برقراری ارتباط مؤثر میان بخش تولیدی و کارفرمایی، هنر فن بازار ملی سلامت است.
معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان هلال احمر، سازمان غذا و دارو، سازمان بهزیستی، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، سازمان انتقال خون، شرکت شهر سالم شهرداری تهران، سازمان تامین اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله سازمان های کارفرمایی حاضر در این فن بازار می باشند که ١٦ و ١٧ آبان ماه در سالن نمایشگاهی حجاب برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com