0  |  2

ایده شما هم می تواند برنده جایزه 30 میلیون تومانی باشد!

ایده شما هم می تواند برنده جایزه 30 میلیون تومانی باشد!

دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویدادی مجازی با محوریت خدمات و محتوای موتور جستجوهای بومی برگزار می‌کنند. 

فرصتی پیش آمده که ایده‌هایتان را ارزیابی کنید و با حمایت سرمایه‌گذاران، آن‌ها را به اجرا بگذارید.

در مرحله‌ی اول رویداد، بیست و پنج روز فرصت دارید تا به همراه هم‌تیمی‌هایتان و با کمک مربیان رویداد، روی ایده‌تان کار کنید و بوم کسب و کارش را آماده کنید. این بوم‌ها به نظر داوران می‌رسند. پس از نظر داوران، ۱۰ گروه برنده می‌شوند و به هرکدام یک میلیون تومان پاداش اهدا می‌شود. 

این ده گروه، دوباره با هم رقابت خواهند کرد و سه گروه برنده و پنج گروه برتر مشخص می‌شوند. سه گروه برنده علاوه بر جوایز سی، پانزده و ده میلیون تومان، از حمایت مادی و معنوی برای اجرای مدل کسب و کارشان هم بهره خواهند برد. پنج گروه برتر هم با سرمایه‌گذاران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ها آشنا می‌شوند. در نظر داشته باشید که در اختتامیه‌ی این رویداد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ی زیادی حضور دارند.

برای مشارکت حداکثری علاقه مندان و همچنین برگزاری یک رویداد در سطح ملی، بخش عمده ای از مراحل رویداد به صورت مجازی انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی تیم ها نیست.

برای ثبت نام در رویداد، به اینجا مراجعه کنید. منتظر شما و ذهن توانمند‌تان هستیم.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com