0  |  0

اردوگاه کارآفرینی دختران مکانی برای کارآفرینی و درآمدزایی نمادین

اردوگاه کارآفرینی دختران مکانی برای کارآفرینی و درآمدزایی نمادین

«رضا قدیمی» در حاشیه آئین گشایش مرکز کارآفرینی ویژه دختران گفت: این اردوگاه، به عنوان اولین اردوگاه کارآفرینی در کشور راه اندازی شده و ویژه دختران ۷ تا ۱۱ سال است.
وی افزود: این اردوگاه براساس طرح‌های تهیه شده توسط اساتید برجسته حوزه روانشناسی، برپا شده است و دختران دانش آموز مدارس شهر تهران و بر مبنای تقویم زمان بندی شده در گروه های ۶۰ نفره در این اردوگاه حاضر می شوند.
قدیمی درباره فعالیت‌های پیش بینی شده در این اردوگاه نیز گفت: دختران شرکت کننده در این اردوگاه، در قالب کارگاه های تئوری و عملی، ضمن آشنایی با کسب و کارها و مشاغل خدماتی، صنعتی، کشاوزی و ...، از ابزارها و تجهیزات هر شغل استفاده کرده و کار را در فضایی واقعی تجربه می کنند.
همچنین مدیر اداره کارآفرینی و توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با بیان این که درآمدزایی نمادین و کارآفرینی، از اصلی ترین ویژگی‌های این اردوگاه برای دختران تهرانی است، گفت:در این اردوگاه دانش آموزان با فعالیت اقتصادی متناسب با علاقه خود درآمد زایی خواهند داشت و در نهایت نیز با همین درآمد نمادین، از فروشگاه اردوگاه خرید می‌کنند.
«محمدرضا حجت پور» افزود: در پایان هر دوره اردویی نیز، گواهی نامه شرکت در اردو که توسط دانشگاه علمی کاربردی صادر می گردد به هر دانش آموز اعطا خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com