0  |  0

برگزاری چهارمین پیش رویداد پایش در کرج

برگزاری چهارمین پیش رویداد پایش در کرج

چهارمین پیش رویداد پایش اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج  در حالی برگزار شد که کمتر از 15 روز دیگر تا برگزاری همایش اصلی پایش 'پدیده ایده یاب شهری' مدیریت شهری کرج باقی مانده است.
در این همایش که دانشجویان، ایده پردازان، مدیران و مسئولان شهری حضور داشتند، عباس زارع رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج به سخنرانی پرداخت و از حضور ایده پردازان و نخبگان در این رویداد تشکر و قدردانی کرد.
وی در سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: جوانان به خصوص دانشجویان باید حضور حداکثری را در استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج داشته باشند و در این زمینه سایر دوستان و هم رده های خود را نیز تشویق کنند تا بتوانند ایده ها و راهکارهای خوب و جدیدی برای رفع مشکلات در حوزه مدیریت شهری ارائه دهند.
این مسئول با اشاره به اینکه استارت آپ ویکند نقطه عطف نوآوری در حوزه مدیریت نوین شهری در کلانشهر کرج است، ادامه داد: امید می رود تجربه موفق این رویداد در آینده منجر به برگزاری استارت آپ های مختلف در حوزه مدیریت شهری شود.
**راه اندازی مرکز رشد شهرداری کرج
زارع در ادامه سخنان خود از راه اندازی مرکز رشد مدیریت شهری کرج خبر و ادامه داد: در این مرکز ایده های ارائه شده رشد و توسعه می یابند و پس از پیوند با پول و سرمایه، تجاری سازی خواهند شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: هم اکنون در حال فراهم کردن زیرساختهای لازم برای راه اندازی مرکز رشد مدیریت شهری هستیم تا در اوایل زمستان بتوانیم خدمات مطلوبی را در این مرکز به دانشجویان و جوانان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه این مرکز از ایده پردازان و جوانان صاحب نظر حمایت می کند، افزود: در مرکز رشد مدیریت شهری، ایده ها تجاری سازی می شوند که این مهم کسب و کار جوانان را در پی خواهد داشت.
این مسئول اظهار داشت: مدیریت شهری کرج در حوزه های مختلف از جمله مبلمان شهری، نورپردازی، آی تی، نرم افزار، حمل و نقل، پسماند و ... نیازمند ایده های ناب و جدید است که با راه اندازی مرکز رشد به طور قطع این مهم محقق خواهد شد.
زارع خاطرنشان کرد: با بکارگیری ایده های نو و جدید در سیستم مدیریت شهری، شاهد بهبود کیفیت در امور اجرایی شهر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج ضمن تشویق ایده پردازان برای حضور در اولین استارت آپ مدیریت شهری، از جوانان خواست تا ایده های خود را در این رویداد ارائه دهند و حضوری پرشور داشته باشند.
اولین استارت آپ مدیریت شهری کرج با عنوان پایش 3روز پایانی مهرماه جاری با حضور دانشجویان و ایده پردازان در این کلانشهر برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com