0  |  0

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب در اصفهان برگزار می شود

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب در اصفهان برگزار می شود

روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان اعلام کرد: این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت دانشگاه صنعتی اصفهان و بنیاد نخبگان استان و با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب، آب و فاضلاب روستایی، آب منطقه ای و شهرک­های صنعتی استان اصفهان برگزار می شود.
هدف اصلی این رویداد، تشریح چالش های آب مصرفی و بهداشت واحدهای خانگی و صنعتی دستگاه های متقاضی و متولی در زمینه های مربوط به باز چرخانی آب خاکستری، تفکیک انشعاب ها و مخزن های ذخیره راهبردی واحدهای مسکونی، مدیریت پسماندها و بهسازی محلی فاضلاب، تصفیه تکمیلی، استحصال آب در شهرک های صنعتی و بازچرخانی آب در واحدهای صنعتی پرآب ­بر است.
این رویداد زمینه ساز ارایه فرصت های موجود برای شرکت ها و افراد مستعد به منظور گردآوری ایده های کاربردی حوزه آب شرب و بهداشت و بهره مندی جهت ارایه دستاوردهای خود برای تبدیل آن به یک مدل و طرح کسب و کار است.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان در این رویداد علاوه بر دریافت آموزش های عملی و کاربردی برای تبدیل کردن ایده به محصول در قالب تیم بر روی طرح های خود کار خواهند کرد و از حضور مربیان و تسهیل گران حرفه ای، کارشناسان متخصص و استادان مجرب دانشگاهی بهره مند می شوند.
شقایق حق جوی اظهار امیدواری کرد که شرکت کنندگان در رویداد هم نت، بتوانند نظر سازمان ­های دولتی و خصوصی را برای سرمایه گذاری یا تأمین اعتبار طرح پیشنهادی به دست آورند.
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.hamnetevent.ir مراجعه کنند.
در رویداد کارآفرینی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی)، صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری در باره مسائل و معضلات موجود به امید پیدا کردن راه حل گفت و گو می کنند.
شرکت کنندگان در چند روز کار تیمی یک چالش واقعی را تجربه می کنند و در صورت پیدا شدن راه حل، کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها شکل می گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com