0  |  0

حمایت ویژه صندوق سلامت پژوهش و فناوری پاستور از محققان

حمایت ویژه صندوق سلامت پژوهش و فناوری پاستور از محققان

هومن کاغذیان رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران ؛ با اشاره به حمایت‌های صندوق سلامت پژوهش و فناوری از محققان که بخشی از سهام آن صندوق مربوط به پاستور است، اظهار کرد: مجموعا 20 مورد از شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های برتر از سوی این مجموعه برای بهره مندی از حمایت‌های مالی به صندوق معرفی شده اند که هم اکنون تقریبا بالغ بر 120 شرکت دانش بنیان در 3 مرکز رشد انیستیتو پاستور کشور درحال فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: صندوق سلامت پژوهش و فناوری با امکان سنجی اقتصادی برخی دیگر از طرح ها و بررسی آنها، شرایط تجاری سازی را با تقبل هزینه هایشان در اختیار محققان صاحب طرح می گذارد که با این اقدام سرمایه مناسب برای تکمیل و اجرای چنین طرح هایی فراهم و شرایط بستر رشد شرکت های دانش بنیان در مراکز رشد پاستور مهیا می شوند.
جذب حمایت های مردمی برای گسترش مراکز رشد
رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انیستیتو پاستور با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران و خیرین سلامت گام موثری در ارتقا و گسترش مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان است، تصریح کرد: هدف از این اقدام پاستور، کاهش فاصله سرمایه گذاری و فن آوری است که این امر می تواند برای تجاری سازی و اجرایی شدن همه طرح های فناورانه ای که می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی بدرخشند، بسیار موثر باشد.
کاغذیان درباره وضعیت اساتید علمی بازنشسته نیز گفت: این افراد که مهمترین منابع موثق علمی و به نوعی نخبگان برجسته حوزه دانش و سلامت کشورمان هستند می‌توانند از طریق ثبت مالکیت معنوی شرکت ها، برای استفاده از نظرات و راهنمایی‌هایشان در پاستور راه یابند .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com