0  |  0

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

این همایش با محوریت «کنترل‏ های داخلی و مدیریت ریسک در سازمانها» به بررسی «اصول و مفاهیم کنترل‏ های داخلی و مدیریت ریسک، پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات، چالش‏ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل ‏های داخلی، معرفی چارچوب‌ها، به‏‌روش‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل ‏های داخلی و همچنین نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی سازمانی» می پردازد.
مخاطبان این سلسله همایش‌ها که توسط کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار می شود، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصان و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه مدیریت در حوزه فناوری اطلاعات هستند.
در این همایش که ۲۴ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، الگوهای بین‏‌المللی و تجارب سایر کشورها در زمینه استقرار نظام کنترل‏ های داخلی، چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت در استقرار نظام کنترل ‏های داخلی و همچنین تجارب موفق و آسیب شناسی تجارب ناموفق استقرار این نظام ها در سازمانها، مطرح می شود.
تشریح چالش‌ها، الزامات و عوامل کلیدی موفقیت در استقرار نظام کنترل‏های داخلی و همچنین موضوع قوانین و مقررات تهدیدکننده و تقویت‌کننده استقرار این نظام های مدیریتی، از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش خواهد بود.
این همایش توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com