0  |  0

زمان آن رسيده كه وارد دانشگاه نسل سوم و كارآفرين شويم

زمان آن رسيده كه وارد دانشگاه نسل سوم و كارآفرين شويم

هوشنگ طالبی در مراسم معارفه رئيس دانشكده عمران و حمل‌ونقل دانشگاه اصفهان با بیان اینکه يكي از اركان توسعه هم افزايي است و اظهار کرد: ادغام گروه عمران و نقشه‌برداری از دانشكده فني و مهندسي به دانشكده حمل‌ونقل و هم افزايي اين گروه‌ها، نویدبخش توسعه در اين دانشكده است.
وی کیفیت‌بخشی به مسایل آموزشي و پژوهشي دانشگاه را در اولويت كار مديران دانست و افزود: هرچند فراهم آوردن امكانات و تجهيزات دانشکده‌ها از دغدغه‌های فعلي مديران است، ولي در عين حال افزايش سطح كيفي دانشگاه و ارتقای رتبه علمي نبايد فراموش شود و در اين راستا از وظايف مديران، پیش‌بینی راهكارهاي اساسي و علمي در ارتقا سطح كيفي دانشگاه در سطح ملي و جهاني است.
ریيس دانشگاه اصفهان ادغام دانشكده حمل‌ونقل با گروه‌های عمران و نقشه‌برداری را به نفع دانشگاه اعلام و ادامه داد: امیدوارم با توجه به پتانسيل جوان و كارآمد گروه‌های مذكور، تغييرات اساسي و كيفي در سطح علمي دانشگاه ايجاد شود.
طالبي خواستار احساس خودكفايي و ارایه طرح‌های كاربردي در دانشكده شد و اضافه کرد: زمان آن رسيده كه وارد دانشگاه نسل سوم و كارآفرين شويم. تربيت دانش‌آموختگان كارآفرين، داشتن همكاري با مراكز علمي جهان و تنوع‌بخشی به درآمدهاي اختصاصي از ويژگي‌هاي دانشگاه‌هاي نسل سوم است. دانشكده عمران و حمل‌ونقل نيز می‌تواند با ظرفيت و انگيزه بالا و تحمل صبر و پشتكار به عنوان دانشکده‌ای کارآفرین، پله‌های ترقي را طي کرده و سطح ارتقای دانشگاه را بيش از پيش افزايش دهد.
همچنین محمدرضا ايرواني مشاور رئيس دانشگاه و دبير هیئت‌رئیسه ضمن ارایه گزارش مبسوطي از نحوه تشكيل دانشكده عمران و حمل‌ونقل اظهار کرد: سياست تجميع گروه‌های عمران و نقشه‌برداری با دانشكده حمل‌ونقل و تشكيل دانشكده جديد عمران و حمل ونقل در هیئت‌رئیسه دانشگاه مطرح و پس از بررسی‌های كارشناسانه مقرر شد كه اين ادغام انجام شود.
وي گسترش و توسعه رشته‌های اين دانشكده را در گرو همكاري و هم افزايي آنان دانست و اظهار اميدواري کرد كه اين دانشكده با وجود پتانسيل بالا موجبات رشد و ارتقا سطح علمي دانشگاه را فراهم آورد.
دكتر مهدی مؤمنی به عنوان رئيس دانشكده عمران و حمل‌ونقل معارفه شد و از زحمات دكتر محسن ابوطالبي تقدير به عمل آمد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com