0  |  0

دریافت گزارش سامانه کارآفرینی تا دو هفته آینده

دریافت گزارش سامانه کارآفرینی تا دو هفته آینده

سید جواد رضوی ، افزود: بر اساس تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان با مجری طرح سامانه کارآفرینی، مسوولان این سامانه باید گزارش دوره‌ای به ما ارائه دهند و ما پس از دریافت گزارش آن را بررسی می‌کنیم تا اگر نیاز به هماهنگی‌های بیشتر با دستگاه‌ها است این کار را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه دو رویکرد برای سامانه کارآفرینی داریم، گفت: موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم و هماهنگی بین بخشی در این زمینه بر عهده ماست. بسته‌های مختلفی در بخش‌های گوناگون دولت در زمینه اشتغال در دست اجرا و اقدام است. یکی از این مقولات، بحث مهم کارآفرینی است. زمانی که مجری طرح پیشنهاد طرح سامانه کارآفرینی را داد ما از آن استقبال کردیم و در نهایت در ستاد ساماندهی امور جوانان تصویب شد.
مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: با روشهای مختلف سعی کردیم این پورتال را معرفی کنیم. به استان ها نامه زدیم و سامانه را اطلاع داده و لینک آن را در پورتال وزارت ورزش و جوانان قرار دادیم و در هفته جوان نیز در صدا و سیما به معرفی آن پرداختیم.
وی اظهار کرد: شرایط سامانه کارآفرینی خیلی مناسب است و ما حمایت های معنوی از این طرح کردیم و در جهت کمک به بالندگی طرح موفق بودیم و همچنان به این طرح و طرح های مشابه برای فعالیت کمک می کنیم.
رضوی در پایان با بیان اینکه کارآفرینی موضوع بسیار مهمی است، گفت:کارآفرینی مبتنی بر سیاست‌های کلان از جمله سیاست اقتصاد مقاومتی است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم. نباید گمان شود که سامانه کارآفرینی مشکل اشتغال جوانان را حل می‌کند. ما این ادعا را نداریم؛ البته این سامانه امکاناتی فراهم کرده است و بخشی از آن کاملا رایگان است و جا دارد روی آن بیشتر کار شود. سامانه کارآفرینی می‌تواند به ترویج فرهنگ کارآفرینی کمک کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com