0  |  0

78 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در استان مرکزی پرداخت شد

78 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در استان مرکزی پرداخت شد

احسان مهدوی هزاوه  در افتتاح دو طرح کارآفرینی خمین افزود: با پرداخت این میزان اعتبار برای بیش از 800 نفر افراد جویای کار، در این استان فرصت اشتغال فراهم شده است.
وی بیان کرد: مجموع اعتبار امسال در سه حوزه ازدواج، اشتغالزایی و طرح های مشارکت روستایی 420 میلیارد ریال است که امید می رود تا پایان سال با اجرای طرح های کارآفرینی این اعتبارجذب شود.
وی اظهارکرد: تسهیلات در این صندوق در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تدابیر دولت یازدهم اعطا می شود.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در ارتباط با تسهیلات پرداخت شده کارآفرینی و اشتغالزایی خمین گفت: از ابتدای امسال تاکنون نه میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات در این شهرستان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: این میزان تسهیلات به 36 فقره پرونده اشتغالزایی و کارآفرینی در زمینه قالی بافی، خیاطی، بسته بندی حبوبات، لبنیات، تولید پوشاک و جایگاه سوخت پرداخت شده است.
مهدوی افزود: با این میزان تسهیلات پرداختی حدود 100 فرصت اشتغالزایی جدید در خمین ایجاد شده است.
وی در ارتباط با طرح های مورد بهره برداری در خمین افزود: کارگاه تولید پوشاک در روستای رباط مراد و کارگاه تولید سنگ های مصنوعی در شهر خمین با استفاده از تسهیلات کارافرینی به ترتیب 450 میلیون ریال و 500 میلیون ریال به بهره برداری شد.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها برای 20 نفر فرصت اشتغال فراهم شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com