0  |  0

مذاکره با شهرداری ها برای معافیت پارک های علم و فناوری از عوارض

مذاکره با شهرداری ها برای معافیت پارک های علم و فناوری از عوارض

وحید احمدی گفت: توافقی با شهرداری ها صورت گرفته تا شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری از پرداخت عوارض شهرداری معاف شوند اما همچنان برخی از پارک ها و شرکت ها با مشکل مواجه هستند.
وی افزود: مواردی که پارک ها و شرکت های دانش بنیان با مشکل مواجه هستند درحال پیگیری است و به صورت موردی دنبال می شود.
معاون پژوهشی وزارت علوم تاکید کرد: درحال حاضر معافیت پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان از پرداخت عوارض شهرداری به صورت یک صراحت قانونی نیست اما توافقی است که ایجاد شده است.
ارسال لایحه کاهش مالیات قراردادهای پژوهشی به مجلس
احمدی با اشاره به تدوین لایحه ای در دولت مبنی بر کاهش میزان مالیات بر قراردادهای پژوهشی در دولت گفت: این لایحه تنظیم شده و برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
وی عنوان کرد: موضوع کاهش مالیات بر قراردادهای پژوهشی از طریق شورای عتف و وزارت علوم پیگیری شده و امیدواریم که به زودی در مجلس بررسی شود.
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: در این لایحه پیشنهاد شده است تا مالیات بر طرح های پژوهشی به ۵ درصد کاهش یابد چراکه در قانون مالیاتی قبلی این رقم بین ۱۰ تا ۲۰ درصد اعلام شده بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com