0  |  0

راه‌اندازی مراکز رشد مشترک پارک علم و فناوری با دانشگاه پیام نور بوشهر

راه‌اندازی مراکز رشد مشترک پارک علم و فناوری با دانشگاه پیام نور بوشهر

حبیب رستمی در نشست با رئیس دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: تصمیم داریم که در خصوص راه‌اندازی مراکز رشد به صورت مشترک با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشیم و با کمک این دانشگاه توسعه مراکز رشد و فناوری را پیش ببریم.
وی افزود: در وزارت علوم کارگروهی مربوط به دانشگاه‌های نسل سوم شکل گرفته است که چشم‌انداز دانشگاه‌های کارآفرین و نسل سوم را تعریف می‌کند و این موضوع معیار سنجش دانشگاه‌ها در موضوع کارآفرینی خواهد بود.
رستمی افزود: با توجه به اینکه پارک علم و فناوری استان بوشهر در این کارگروه عضو است، فرصت مناسبی است تا دانشگاه‌های ما بتوانند در این زمینه پیشگام باشند که یکی از شاخص‌های مهم در این خصوص داشتن مراکز رشد و نوآوری در دانشگاه‌هاست.
رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر گفت: علاقمندیم که درخصوص راه‌اندازی مراکز رشد به صورت مشترک با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشیم و با کمک این دانشگاه توسعه مراکز رشد و فناوری را پیش ببریم.
وی درخصوص هدف پارک از ایجاد مراکز رشد فناوری مشترک با دانشگاه گفت: هدف از این کار نزدیک‌تر شدن به دانشجویان و کمک برای ورود هرچه بیشتر دانشگاه‌ها دراین موضوع است.
رستمی افزود: برنامه مشخص ما دایر کردن مراکز رشد و فناوری در برخی از دانشگاه‌های پیام نور استان به صورت مشترک و تقسیم مسؤولیت‌ها بر اساس تفاهم‌نامه است، البته بعد از راه‌اندازی، سایر دانشگاه‌های استان هم می‌توانند به عضویت این مراکز رشد در بیایند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: امکانات بسیار خوبی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر مستقر است و این دانشگاه آمادگی لازم برای ایجاد مراکز رشد به صورت مشترک را دارد.
محمدرضا بحرانی افزود: ما می‌توانیم منافع مشترک را بین دانشگاه و پارک علم فناوری تعریف و مشخص کنیم و از این فرصت بهره‌برداری لازم برای توسعه کارآفرینی را داشته باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com