0  |  0

مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک فناوری اصفهان افتتاح ‌شد

مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک فناوری اصفهان افتتاح ‌شد

مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری اصفهان با 10 هزار مترمربع مساحت با سرمایه گذاری 9 هزار و 800 میلیون ریال ( شامل هشت هزار و 600 میلیون ریال اعتبار ملی و یکهزار و 200 میلیون ریال اعتبار داخلی) در شهرک فناوری اصفهان واقع شده است.
این شهرک مصوب هیات وزیران در سال 1378 است که توسط شرکت شهرک های صنعتی اصفهان در 39 کیلومتری شمال کلانشهر اصفهان ایجاد شده است.
اقدامات مطالعاتی طرح شهرک فناوری اصفهان از سال 85 و همزمان با تخصیص اعتبار آغاز شد و عملیات اجرایی آن از سال 87 در دستور کار قرار گرفت.
شهرک فناوری اصفهان علاوه بر فراهم آوری زیر ساخت مناسب برای استقرار واحدهای فناور تولیدی، خدماتی و مشاوره ای با گردآوری و تجمیع اجزای دخیل در توسعه فناوری زمینه ارائه حمایت های نرم افزاری لازم جهت ایجاد کسب و کارهای تولیدی خرد، کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری های جدید را فراهم می کند.
حوزه تخصصی این شهرک فناوری مواد پیشرفته (پلیمرها،سرامیک ها، کامپوزیت ها و مواد فلزی پیشرفته) و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است.
اجزای شهرک فناوری اصفهان شامل مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، مرکز خدمات عمومی و فرهنگی، مجموعه آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیق و توسعه، مجموعه کارگاه‌های نمونه سازی و واحدهای صنعتی دانش بنیان است.
موسسه ها، شرکت ها، مراکز خصوصی، عمومی یا دولتی فناور با ماهیت تولید صنعتی و تجاری نمودن فناوری های نوین، شرکت های ارائه دهنده خدمات مشاوره تخصصی و عمومی به واحدهای فناور تولیدی، واحدهای تحقیق و توسعه(R&D) شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی و شرکت های ارائه کننده خدمات شهری و پشتیبانی می توانند در این شهرک مستقر شوند.
محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه همراه با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و تعداد دیگری از وزرای دولت یازدهم وارد اصفهان شد تا در مراسم افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی و اقتصادی شرکت کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com