0  |  0

پرداخت 856 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

پرداخت 856 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

 بهزاد سلطانی در نشست معرفی خدمت های صندوق نوآوری و شکوفایی دربندرعباس اظهار داشت: این تسهیلات برای یک هزار و 428 طرح شرکت های دانش بنیان اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: بیشتر این طرح ها در دو سال آینده به نتیجه می رسد، البته هم اکنون نیز تعداد 250 طرح کوچک خاتمه یافته است. 

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور اضافه کرد: میزان 200 میلیارد تومان برای دفاتر کاری شرکت های دانش بنیان، 75 میلیارد تومان برای صندوق های نوآوری و شکوفایی، 100 میلیارد تومان برای انواع ضمانت نامه ها و در مجموع یک هزار و 100 میلیارد تومان در سه سال گذشته برای توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده شده است. 

سلطانی بیان کرد: هرمزگان دارای 19 شرکت دانش بنیان برابربا هفت دهم درصد کل شرکت های دانش بنیان کشور بوده که این شرکت ها تنها 15 طرح را برای دریافت تسهیلات به صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی کرده اند که این تعداد شش دهم درصد کل طرح های کشور را در بر می گیرد. 

وی با اشاره به اینکه تنها به هشت طرح از هرمزگان تسهیلات اختصاص یافته است، اشاره کرد: مجموع تسهیلات ارائه شده به شرکت های دانش بینان این استان نیز برابربا سه میلیارد و 355 میلیون تومان، یعنی تنها چهار دهم درصد از مجموع 856 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده به شرکت های دانش بنیان کشور را شامل می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com