0  |  0

10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار الکترونیک در خوزستان پیش بینی شده است

10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار الکترونیک در خوزستان پیش بینی شده است

علی ربیعی در حاشیه آیین امضای 18 سند ایجاد کسب و کار الکترونیک در تالار هاشمی استانداری خوزستان بیان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هفت میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش فناوری خوزستان اختصاص داده تا در این حوزه تولید درآمد و اشتغالزایی در این استان اتفاق افتد.
وی گفت: دولت مسیر توسعه اشتغال را مشخص شده کرده و مسیر اشتغال خوزستان از مسیر صنایع عمده در این استان و حوزه 'آی تی' تعیین شده است.
وی ادامه داد: مسیر توسعه اشتغال خوزستان از دو مسیر اشتغال در بخش 'فولاد و پتروشیمی' به عنوان صنایع عمده، و توسعه کسب و کار پایدار در حوزه ' آی تی' و ' آی سی تی ' مشخص شده است.
ربیعی درادامه اضافه کرد: فعالیت دانشگاه، دولت و بخش خصوصی سه ضلع مهم در توسعه فناوری اطلاعات و استفاده از این بخش برای اشتغالزایی بیشتر است.
وی همچنین با اشاره به برنامه های دیگر دولت گفت: یکی از برنامه های اشتغالزایی تولید محتوا به زبان عربی است که این برنامه از خوزستان آغاز می شود و به صورت بین المللی نیز عرضه خواهد شد.
ربیعی افزود: همچنین تا پایان سال 96 تمام طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری به پایان می رسد که هدف از این طرح تثبیت شغل موجود و ایجاد شغل های جدید است؛ درهرهکتار این طرح دو شغل ایجاد می شود.
با عقد تفاهم نامه های اشتغال زا در حوزه فناوری و اطلاعات، خدماتی همچون سلامت الکترونیکی، خدمات روستائی، فیبر نوری شهری، تربیت متخصص، شبکه انرژی، مرکز داده، و تولید محتوا ارائه می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه برای امضای 18 سند ایجاد کسب و کار الکترونیک وارد استان شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com