0  |  0

جلسه چهل و سوم شورای راهبری طرح جویشگر بومی برگزار شد

جلسه چهل و سوم شورای راهبری طرح جویشگر بومی برگزار شد

نشست چهل و سوم شورای راهبری جویشگر بومی با حضور اعضای این شورا (صبح چهارشنبه۹۵/۰۸/۱۹) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) برگزار شد.
دکتر علیرضا یاری، دبیر شورای راهبری در ابتدا در خصوص مشارکت در برگزاری همایش انتهایی از مسابقه بین المللی مشابهت یابی متنی فارسی با دانشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی را ارائه نمودند، که از سوی اعضای حاضر موردبحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه جلسه، آقای مهندس محمدرضا واحدی از پژوهشگران پژوهشگاه در خصوص خروجی پروژه آینده‌ نگاری و تهیه ره نگاشت فناوری جویشگر بومی توضیحاتی دادند که در این ارائه به موضوعاتی نظیر فازهای پروژه که شامل دو فاز: آینده‌نگاری و نقشه راه (ره نگاشت) که فاز اول پروژه (آینده‌نگاری) شامل: بررسی و تحلیل قوانین بالادستی، شناسایی روندهای تأثیرگذار بر جویشگر بومی، مطالعات الگوبرداری و شناسایی سناریوهای پیش روی جویشگر بومی است و فاز دوم این پروژه (نقشه راه (ره نگاشت)) شامل: تحلیل و کاربست سناریوهای پیش روی جویشگر بومی و نقشه راه توسعه جویشگر پرداختند، که اعضای حاضر در خصوص موارد مطرح‌شده به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
کلیه اطلاعات مربوط به این جلسه در سایت اطلاع‌رسانی دیدرس به آدرس "www.didras.ir " قابل‌دسترسی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: www.didras.ir
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com