0  |  0

توجه به مفاهیم صلح و خدمت‌رسانیِ دانش‌بنیان هدف اصلی «رویداد فن‌آورانه زنبور عسل»

توجه به مفاهیم صلح و خدمت‌رسانیِ دانش‌بنیان هدف اصلی «رویداد فن‌آورانه زنبور عسل»

رویداد فن‌آورانه زنبور عسل به‌ همت بنیاد نخبگان استان اصفهان و همکاری باشگاه فناوری ‌سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان مصادف با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» در محل سالن همایش‌های علمی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان برگزار شد.
شقایق حق‌جوی جوانمرد؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان دراین‌ باره گفت: جلب توجه و مشارکت دانشجویان و نخبگان نسبت به مفاهیم صلح، توسعه و خدمت‌رسانی دانش‌بنیان در کشور و تأکید بر نقش کلیدی حوزه سلامت در آنها، مهمترین اهداف برگزاری رویداد فن‌آورانه زنبورعسل بود.
وی، آشنایی نخبگان با ثروت‌ آفرینی از راه سرمایه‌گذاری در دانش در حوزه سلامت و همچنین پرورش ایده‌‎های فنّاورانه برای ایجاد اشتغال در حوزه‌های سلامت و پزشکی را از دیگر اهداف طراحی و اجرای این همایش برشمرد.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: انتخاب نام زنبور عسل برای نشان فناوری، ناظر به فرمایش سعدی علیه‌الرحمه در باب هشتم گلستان است که «یکی را پرسیدند عالم بی عمل به چه ماند؟ گفت به زنبور بی عسل». بنابراین نام و نشان ویژه این رویداد گویای این واقعیت است که هدف از آموزش و پژوهش‌های علمی دانشگاهی، خدمت، صلح و توسعه است.
لازم به ذکر است، کارگاه مالکیت فکری در تجاری‌سازی، تجربه‌نوردی با حضور اساتید مؤسس شرکت‌های دانش‌بنیان موفق، معرفی ایده‌های فناورانۀ‌برتر در خصوص مسائل مطرح شده از سوی صنایع و همچنین تقدیر از ایده‌های‌برتر از جمله برنامه‌های این رویداد بود.
رویداد فن‌آورانه زنبور عسل با شرکت 300 نفر از اعضای هیئت‌علمی گروه‌های پزشکی، فنی و مهندسی و دانشجویان این شاخه‌ها برگزار و در حاشیه این رویداد نمایشگاه فن‌بازار سلامت با ارائه محصولات دانش‌بنیان سلامت نیز بر پا شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com