0  |  1

دومین رویداد کارآفرینی هم‌نت ICT برگزار می‌شود

دومین رویداد کارآفرینی هم‌نت ICT برگزار می‌شود

در دومین رویداد کارآفرینی هم‌نت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و صاحبان‌فناوری درباره مسائل و معضلاتشان گفت‌وگو کرده و آموزش‌های فشرده‌ای درموضوع کسب‌وکار دریافت می‌کنند. شرکت‌کنندگان در چهار روز کارِ گروهی، یک چالش واقعی در زمینۀ فناوری‌ اطلاعات‌‎وارتباطات ICT را تجربه و در صورت پیدا شدن راه­ حل‌ها، کسب‌وکارهای جدیدی در آینده با حضور آنان و سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات استان اصفهان و دیگر حامیان حوزه ICTشکل می­‌گیرد.
شرکت‌کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کارگروهی و کمک‌گرفتن از حرفه‌ای‌های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین‌المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.
به گفته حق‌جوی جوانمرد؛ رئیس بنیاد نخبگان اصفهان، در این رویداد اگر ایده در زمینۀ چالش‌هایی چون مدیریت‌دانش در فناوری، کاهش هزینه‌های انرژی، تعمیرات و نگهداری، ارتقای امنیت برنامه‌های کاربردی تحت وب، سیستم عامل‌‎های متن با (open source) در شرکت‌های بزرگ، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم‌نت ICT خواهد داشت.
تیم‌های برگزیده دومین رویداد هم‌نت فناوری اطلاعات‌وارتباطات از جوایز و اعتبارات چون، دریافت اعتبار راه‌اندازی کسب‌وکار به همراه پشتیبانی مالی و اجرایی از ایده، استقرار در مرکز شتابدهی مشاهیر به مدت شش‌ماه و بهره‌مندی از توانمندی‌های فنی و ارتباطی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان و دیگر جوایز نقدی برخوردار خواهند شد.
دومین رویداد کارآفرینی هم‌نت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۱۶ الی ۱۹ آذرماه ۱۳۹۵ با همکاری بنیاد نخبگان استان اصفهان و شرکت مخابرات استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com