1  |  4

جلسه چهل و چهارم شورای راهبری طرح جویشگر بومی برگزار شد

جلسه چهل و چهارم شورای راهبری طرح جویشگر بومی برگزار شد

نشست چهل و چهارم شورای راهبری جویشگر بومی با حضور اعضای این شورا (صبح چهارشنبه۲۶/۰۸/۹۵) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران ) برگزار شد.
خانم مهندس لیلا ربیعی از پژوهشگران پژوهشگاه در خصوص ارائه نتایج پروژه تحلیل نیازمندی‌ها طراحی و پیاده‌سازی سامانه بومی رتبه‌بندی و پایش وب‌سایت‌ها توضیحاتی دادند که در این ارائه به موضوعاتی نظیر هدف رتبه‌بندی و تحلیل وب‌سایت‌ها بر مبنای ترافیک صورت می‌گیرد که از میان مجموعه معیارهای به‌دست‌آمده از مطالعات شامل : معیارهای رتبه‌بندی که شامل: تعداد بازدید صفحه و تعداد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد است و معیارهای تحلیل که شامل: بازدیدکنندگان بازگشتی، بازدیدکنندگان بر مبنای موقعیت جغرافیای و بازدیدکنندگان بر مبنای مرورگر می‌باشد، همچنین اولویت استفاده از منابع داده‌ای شامل: لاگ ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت، لاگ مراکز داده، اسکریپ نویسی یا لوگو گذاری سمت وب سرورها و افزودنی پرداختند، که اعضای حاضر در خصوص موارد مطرح‌شده به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
در ادامه جلسه، آقای مهندس خلیل ترابی مدیر پروژه سیمرغ در خصوص پروژه سیمرغ گزارشی ارائه دادند که پروژه سیمرغ شامل مجموعه‌ای از ابزارهای به‌هم‌پیوسته نرم‌افزار که با استفاده از هماهنگی در تولید کدها و داده‌ها امکان ارتباط و تعامل بین اشیا خودپرداز را برقرار و محدودیت‌های تولید نرم‌افزار را از میان بردارد.
کلیه اطلاعات مربوط به طرح جویشگربومی در سایت اطلاع‌رسانی دیدرس به آدرس "www.didras.ir " قابل‌دسترسی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: http://didras.ir/
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com