0  |  0

تلاش صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی برای ایجاد اشتغال

تلاش صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی برای ایجاد اشتغال

امین خوشقامت اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، خود اشتغالی، کارفرمایی و پشتیبانی برند در خراسان شمالی از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
وی گفت: میزان تسهیلات پرداختی از سوی این صندوق در بخش مشاغل خانگی ۲۴۱ فقره با ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
خوشقامت افزود: همچنین در حوزه خود اشتغالی نیز۸۴ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۴۲۷ فقره پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: این در حالی است که در این مدت ۵۸ فقره در حوزه کارفرمایی و پشتیبانی از برند از۳۰ میلیارد ریال تسهیلات این صندوق در استان بهره‌امند شدند.
به گفته خوشقامت در حوزه ازدواج نیز ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۱۷۲ زوج متقاضی پرداخت شده است.
وی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید توضیخاتی داد و افزود: این صندوق از جمله ارگان‌هایی است که در زمینه اشتغال فعالیت‌های خوبی ارائه کرده است و افرادی که گرایش به سمت اشتغال فردی دارند را به سمت کارآفرینی سوق داده است.
خوشقامت گفت: اگر شهروندان از اشتغال فردی خارج و به سمت اشتغال گروهی گرایش پیدا کنند یقینا وضعیت اشتغال رشد و شاهد کاهش بیکاری بین افراد جامعه و استان خواهیم بود.
مدیرصندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی اظهار کرد: حمایت از برندهای معتبر داخلی از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com