0  |  1

دومین رویداد ملی فرآفرین فناوری اطلاعات اهواز

دومین رویداد ملی فرآفرین فناوری اطلاعات اهواز

دومین رویداد ملی فرآفرین فناوری اطلاعات اهواز ۴ آذرماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ تا ساعت ۲۰ در اهواز برگزار می‌شود.
علاقه‌مند هستید کارآفرینی اینترنتی را تجربه کنید. ایده‌ای برای کسب‌وکار در ذهن دارید. تصمیم به راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی گرفته‌اید. می‌خواهید از این طریق ثروتمند شوید. شما باید بتوانید قبل از راه‌اندازی کسب‌وکارتان به‌درستی مشتریان خود و نیاز آن‌ها را شناسایی کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول شما می‌تواند مسئله یا مشکلی از مشتری را برطرف نماید. مطمئن شوید که محصول یا خدمت شما مشتری دارد. ازاین‌ رو می‌بایست بیشترین وقت تیم شما صرف شناسایی مسئله و نیاز مشتری شود؛ تمرکز رویداد فرآفرین بر مجموعه تکنیک‌هایی است که شما را برای طراحی یک استارت‌آپ آماده می‌کند. کمک می‌کند تا بتوانید بازار احتمالی خود را بشناسید. به درکی درست برای ساختن محصولی برسید که متناسب با نیاز مشتریان است. بدین ترتیب زمان و پول خود را حفظ خواهید کرد. به‌جای ساختن کسب‌وکار بر اساس حدسیات، کاسبی اینترنتی خود را بر مبنای واقعیت بسازید. چگونگی این کار را رویداد دوروزه فرآفرین به شما یاد خواهد داد. رویداد ملی فرآفرین توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) جهاد دانشگاهی طراحی‌شده است. نخستین رویداد ملی فرآفرین فناوری اطلاعات به میزبانی مرکز آموزش‌های پیشرفته فناوری اطلاعات دیسون در اهواز برگزار می‌شود و قرار است در سایر نقاط کشور نیز اجرایی شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com