0  |  0

اجرای طرح مشارکتی برای ایجاد مشاغل خانگی

اجرای طرح مشارکتی برای ایجاد مشاغل خانگی

رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در دومین همایش ملی هم اندیشی شورای موسسات مردم نهاد مرتبط با جمعیت هلال احمر در ساری، با بیان اینکه در این کارگاه دو روزه، آموزش هایی به تشکل های مردم نهاد در حوزه کارآفرینی اجتماعی داده می شود، گفت: طرح های مشترکی بین جمعیت هلال احمر و سازمان های مردم نهاد به منظور ایجاد کسب و کار خانگی برای زنان سرپرست خانوار منعقد می شود.
وی با بیان اینکه این اشتغالزایی با توجه به شناسایی نیازهای هر استان انجام می شود، افزود: نتایج این هم اندیشی از طریق 100 نماینده حاضر در این جلسه، به 400 تشکل مردم نهاد کشور که با سازمان جمعیت هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند، ابلاغ خواهد شد.
مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در امور بانوان گفت: با ارائه آموزش و تدابیر پیشگیرانه تلاش خواهد شد با استفاده از ظرفیت های ارزشمند تشکل های مردم نهاد، در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در سکونتگاه های غیررسمی، حاشیه شهرها و روستاها گام های موثری برداشته شود.
رافع وضعیت مازندران را از لحاظ فعالیت های خیرخواهانه خیران و سمن ها بسیار رضایت بخش اعلام کرد و افزود: به دلیل این ظرفیت بالا، دبیرخانه تشکل های مردم نهاد کشور در این استان دایر خواهد شد تا دیگر تشکل های کشور با تاسی از مازندران در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی قدم های محکمی بردارند.
اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران هم در این همایش با بیان اینکه برنامه هایی کاملا توانمند ساز با موضوعات کارآفرینی، محرومیت زدایی، آسیب های اجتماعی و هم افزایی منابع داوطلبی برای تشکل های مردنم نهاد در نظر گرفته شده است، گفت: در این نشست با بحث و تبادل نظر گروهی سعی می شود با ایجاد پیوستگی اجتماعی، به استقلال اقتصادی و اجتماعی جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر کمک کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com