1  |  0

معرفی 46 ایده کارآفرینی در سومین استارتاپ دانشگاه اراک

معرفی 46 ایده کارآفرینی در سومین استارتاپ دانشگاه اراک

در سومین رویداد استارتاپ یا کارآفرینی در 54 ساعت، حدود 100شرکت کننده حضور پیدا کرده و در ادامه پس از تشکیل تیم‌هایی، سرگروه هرتیم در عرض یک دقیقه ایده گروه خود را برای سایر شرکت‌کنندگان شرح داد.
در مجموع 46 ایده کارآفرینی معرفی شد که این ایده‌ها در روز دوم توسط مربیان اختصاص داده شده به هر تیم ساخته و پرداخته می‌شوند و تجربیات و راهنمایی های لازم را در اختیار اعضای تیم موردنظر می‌گذارند.
کارگاه‌ها از صبح روز دوم شروع می‌شوند که در ضمن آن بازاریابی و نظرسنجی درباره ایده تمرین خواهد شد.
دکتر علیرضا فضلعلی معاون پژوهشی دانشگاه اراک در این رویداد گفت: رقابت‌های استارتاپ از این لحاظ پراهمیت هستند که باعث حرکت دانشگاه‌های نسل اول به سوی دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین می‌شوند و ایده‌پردازان می‌توانند بر پایه تکنولوژی، خود به کارآفرین تبدیل شده و به کسب و کار روی آورند.
وی افزود: رویدادهای استارتاپی یک برنامه آموزشی و یک نقطه شروع برای برنامه‌ای است که علاوه بر اینکه با شادی و سرزندگی همراه است و در آینده سازان جامعه ایجاد انگیزه جهت تلاش و کوشش چند برابر می‌کند، می‌تواند در زندگی آینده آنها بسیار مفید و سرآغازی مثبت باشد.
فضلعلی تصریح کرد: این نشاط و شادی می‌تواند با آموزش‌ همراه بوده و انگیزه لازم را در دانشجویان تقویت کرده وباعث خودباوری جوانان جهت بنیان گذاری یک استارتاپ ادامه‌دار و با فرجام باشد.
وی با بیان اینکه استارتاپ تمرینی است که ایده‌های خوب را اجرایی می‌کند، ادامه داد: شاید تعداد استارتاپ‌هایی که به سرانجام می‌رسند چندان خوشایند نباشد، اما باید سعی کنید با خودباوری جزو درصدهایی باشید که به موفقیت می‌رسند.
با فراهم کردن فضای رایگان در مرکز رشد دانشگاه و دریافت تسهیلات، ایده پردازان برتر قادر خواهند بود ایده‌ها را پیاده و کسب درآمد کنند.
روز جمعه که روز اختتامیه است ایده نهایی ارائه و برترین‌ها طبق نظر داورها انتخاب خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com