0  |  0

کسب‌وکارهای نوآورانه در صنایع اسباب‌بازی بررسی می‌شود

کسب‌وکارهای نوآورانه در صنایع اسباب‌بازی بررسی می‌شود

برنامه تجاری سازی دانشگاه شریف دانشگاه صنعتی شریف با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، اقدام به برگزاری دورهمی هایی در راستای ایجاد کسب‌وکار نوآورانه در صنایع اسباب‌بازی کرده است.
این دورهمی ها پیش رویدادی برای رویداد کارآفرینی صنعت اسباب‌بازی بهمن‌ماه 95 خواهد بود که با همکاری شرکت دانش بنیان فناوری پیشرفته کاوشکر که از شرکت های دانش بنیان ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی است، برگزار خواهد شد.
در دومین جلسه این رویداد که پنجشنبه 4 آذرماه 95 در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان روند رشد شرکت‌های فناورانه صنعت اسباب‌بازی در دنیا، پیش‌بینی آینده این صنعت و فرصت‌های پیش رو را بررسی می‌کنند و در ادامه در چهارچوب نوآوری مبتنی بر روند صحبت‌هایی خواهد شد. همچنین با استفاده از متدولوژی و روندهای اسباب‌بازی موجود در دنیا، هم‌فکری صورت گرفته و ایده‌های جدید فناورانه خلق می‌شود.
پیش‌ازاین نخستین دور همی شرکت‌های نوآورانه صنعت اسباب‌بازی با موضوع ایده پردازی در آبان ماه 95 برگزارشده بود که در آن نگرش ذهنی خلاق و نیازهای صنعت اسباب‌بازی ایران و دنیا در آینده بررسی شد.
تکنولوژی و تقاطع آن با صنعت اسباب‌بازی، نمونه‌های موفق شرکت‌های فناورانه و ایده‌های تولید اسباب‌بازی در دنیا و ایده پردازی در شناسایی فرصت‌ها موضوعات دیگری بود که در نخستین جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این پیش رویدادها که با عنوان «دورهمی» با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شوند تا اواخر بهمن‌ماه که «رویداد کارآفرینی صنعت اسباب‌بازی» با حمایت همین ستاد برگزار شود ادامه خواهند داشت تا علاقه‌مندان را با این عرصه بیشتر آشنا کرده و نیروهایی خلاق و کارآمد برای شرکت در این رویداد تربیت شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com