0  |  0

ایده های برتر معرفی می شوند/ تجاری سازی طرح های برگزیده

ایده های برتر معرفی می شوند/ تجاری سازی طرح های برگزیده

داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد اظهار داشت: جشنواره ایده های برتر از ۱۲ سال پیش توسط پارک علم و فناوری یزد برگزار می شده که از سال گذشته به صورت ملی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در هفته پژوهش در آخر آذرماه برگزار می شود، عنوان کرد: جشنواره ایده های برتر با عنوان شناسایی و توانمندسازی ایده های برتر(شتاب ملی) با همکاری معاون پژوهشی و دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی وزارت علوم برگزار خواهد شد.
پورسراجیان با اشاره به هدف جشنواره ایده های برتر گفت: ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری و در نهایت تامین خوراک اولیه مراکز رشد و پارکهای علم از اهداف این جشنواره به شمار می رود.
وی با بیان اینکه طرح ها در ۴ مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرند، اظهار داشت: ایده هایی که قابلیت تجاری سازی شدن دارند به پارک های علم و فناوری معرفی می شوند تا مورد حمایت قرار بگیرند؛ در واقع از دل این طرح ها، شرکت های فناور بیرون خواهد آمد.
به گفته پارک علم و فناوری یزد، هر طرحی با هر موضوعی می تواند در این جشنواره شرکت کند و مهلت ثبت ایده ها در سامانه جشنواره تا پایان روز پنجم آذر ماه تمدید شده است.
وی افزود: همچنین به شکل نمادین از ۱۰ ایده برتر نهایی تقدیر می شود و جوایزی به آنها تعلق می گیرد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com