0  |  0

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی برگزار می شود

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی برگزار می شود

با گسترش روزافزون استفاده از فناوری در کشورمان و استقبال حداکثری افراد جامعه به فضای مجازی، در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر و اتفاقات فراتر از انتظار در این حوزه توسط فعالان عموماً جوان این عرصه بودیم که در همین راستا حمایت‌های مالی و معنوی متعددی نیز توسط سرمایه‌گذاران این عرصه صورت پذیرفته است. اما پر واضح است که پیشرفت این عرصه با کمک و حمایت‌های همه جانبه سازمان‌های دولتی و دولتمردان و فعالان حوزه‌های مرتبط در بخش‌های دولتی شتاب گرفته و فعالان جوان این عرصه فرصت ارائه ایده‌های ناب خود را بهتر خواهند یافت و متعاقبا حمایت‌های بهتری از این افراد صورت خواهد گرفت.
این موضوع یعنی ارتباط دولت با فضای فعلی وب فارسی و جوانان این عرصه هرگز ارتباطی نزدیک و دوستانه و به‌دور از تکلف و مشکلات خود نبوده است و همین موضوع سبب شده افراد فعال در حوزه‌های وب و فضای مجازی علاقه‌ی کم و ناچیزی نسبت به ایجاد شبکه سازی و ارتباط با این بخش پیدا کنند.
ما در اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی که مستقیما با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ریاست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) صورت پذیرفته، بنا داریم تا اولین سنگ بنای این حرکت عظیم را بگذاریم و فضا را برای شروع همراهی فعالان این عرصه، دولتمردان، دولت و کشورمان ایران، آماده کنیم.
اجلاس توسعه‌‌دهندگان وب فارسی با دعوت و حمایت همزمان دو بخش دولتی و خصوصی آغاز به کار خواهد نمود و این بار بنا داریم تا این دو اقلیم دور افتاده از یکدیگر را کمی نزدیک‌تر کنیم تا زمینه را برای گام‌های بعدی توسط «کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی» و سایر دوستان هم‌نظر مهیا سازیم.
امیدواریم شما فعالان عرصه‌ی مهم فضای مجازی و توسعه‌ی وب فارسی که الحق از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین افراد این جامعه هستید، فرصت تاسیس این سنگ بنای اولیه را به ما بدهید و با حضور خود در این اجلاس به ما در رسیدن به این هدف مهم کمک کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com