0  |  0

جشنواره ایده‌های برتر در لرستان برگزار می‌شود

جشنواره ایده‌های برتر در لرستان برگزار می‌شود

حمزه امیری در سخنانی اظهار داشت: در آستانه هفته پژوهش و فناوری استان و به منظور شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی ها و توانمندی های ایده پردازان در جامعه و حفظ مالکیت معنوی آنها و به منظور ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت خودباوری در توسعه فناوری به ویژه فناوری های نوین، جشنواره ایده های برتر استانی با موضوع «توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان» برگزار می شود.
وی توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان را رسالت مهم دستگاه های علمی و دانشگاهی استان در دوری از اقتصاد نفتی دانست و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای داشتن استانی پویا که متکی بر داشته های خود باشد باید از اهداف غایی نهاد های علمی باشد.
رئیس بنیاد نخبگان لرستان یکی از زمینه های ایجاد این پویایی را برگزاری جشنواره ها، همایش ها و برنامه هایی دانست که در آن همه صاحبنظران بتوانند در راستای تحقق کارآفرینی در استان ایده بدهند گفت: در این راستا نقش بنیاد نخبگان استان با توجه به رسالت خود در جریان ایده پردازی مهم است.
امیری گفت: عدم توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های طبیعی و خدادادی استان، ایجاد سیاست دانشجوی کارآفرین و اصلاح تفکر کارمندی از محورهای این جشنواره است.
وی گفت: مهلت ارسال ایده و آثار را به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ آذر ماه امسال بوده و به بهترین ایده ها پس از داوری آثار در اختتامیه هفته پژوهش استان جوایزی اهدا می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com