0  |  0

موانع کسب و کار همچون مالیات سبب دلسردی سرمایه‌‎گذاران نشود

موانع کسب و کار همچون مالیات سبب دلسردی سرمایه‌‎گذاران نشود

آیت اله غیاث الدین طه محمدی در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت استان همدان اظهار داشت: امروز سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با تحمل سختی‌های بسیار تولید و کارآفرینی می‌کنند و سزاوار نیست موانع کسب و کار همچون مالیات و غیره مایه دلسردی آنها شود
وی با اظهار تاسف از وضعیت نظام بانکی،بهره تسهیلات بانکی را بالا دانست و افزود: اگر همه در مسیر عدل، انصاف و دین حرکت کنیم همه برخوردار خواهند شد و مشکلاتی در زمینه معیشت نخواهیم داشت.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اظهار اینکه بخش خصوصی تکیه‌گاه نظام اسلامی است، عنوان کرد: امروز شغل حلال ایجاد کردن برای جامعه جهاد اکبر است که زمینه آن باید فراهم شود.
وی پاره‌ای مشکلات معیشتی و بیکاری در جامعه را ناراحت‌کننده دانست و گفت: نیازمند آن هستیم با وحدت و همگرایی بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه چاره‌اندیشی و همت گماریم.
رئیس خانه صنعت استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مسائل مهم در کشور مطرح می‌شود، تصریح کرد: مشکلات دولت در حوزه اقتصاد ناشی از بی‌تدبیری‌های گذشته بوده که حجم این مشکلات بیش از حد تصور است.
حمیدرضا رهبر با اشاره به اینکه وقتی مقام معظم رهبری پسوند اقدام و عمل را به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اضافه می‌کند نشان از اهمیت اجرای آن است عنوان کرد: این امر نشان می‌دهد که چه بر سر اقتصاد آمده و دولت چه مسئولیتی در این زمینه بوده است.
رئیس خانه صنعت استان همدان بیان کرد: مخاطب مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال بخش خصوصی نبوده چرا که شرایط اقتصادی نابسمانی که به وجود آمد واحدهای موفق و تولیدی با مشکلات بسیار تعطیلی و تعدیل نیرو مواجه شدند.
وی افزود: همه کسانی که در بخش اقتصاد به ویژه در بخش تولید، صنعت و کشاورزی بودند وظیفه خود را انجام دادند و این نشان می‌دهد مخاطب شعار سال سه قوه بوده است.
رهبر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها توسط بخش خصوصی شکل می‌گیرد عنوان کرد: دولت و نفت را باید از اقتصاد گرفته و باید ملت و بخش خصوصی را در حوزه اقتصادی نگاه داشت.
وی با اشاره به اینکه در تمامی قوا با مشکل در حوزه اقتصادی مواجه هستیم تصریح کرد: در نظام مالیاتی، بانکی، تامین اجتماعی، کار و قضایی که وظیفه حمایت از اشتغال را دارند مشکل داریم.
شماری از اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان همدان با آیت ا... غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و گفت‌وگو کردند که در این دیدار رئیس و اعضا هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان مراتب حمایت و قدردانی فعالان حوزه صنعت و معدن همدان از اقدامات وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در استان را اعلام کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com