0  |  0

دومین رویداد هم آفرینی همراه اول

دومین رویداد هم آفرینی همراه اول

رویدادهای کار آفرینی همراه اول با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و کسب و کارهای نوپا برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف نمودن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.
این رویداد با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای "هم آفرینی" نامگذاری شده است.
هر یک از رویدادهای هم آفرینی با مشارکت یکی از دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر برگزار می شود. در نظر است از ظرفیت های این مراکز جهت حمایت از طرح ها و کسب و کارهای نوآورانه برتر هر رویداد استفاده شود.دومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی با مشارکت پژوهشکده ثامن، بهمن ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس، برگزار خواهد شد.
موضوع رویداد
خدمات مبتنی بر موبایل در حوزه گردشگری با رویکرد مشهد ۲۰۱۷
تجارت الکترونیک
بازی های رایانه ای
جوایز 3 تیم برتر
با توجه به ماهیت هر یک از طرح های برتر، فرصت جذب در پژوهشکده ثامن و یا سرمایه گذاری همراه اول، فراهم می شود.
1 تیم اول: 10 میلیون تومان
2 تیم دوم: 5 میلیون تومان
3 تیم سوم: 3 میلیون تومان
نحوه اجرای رویداد:
مرحله اول: تیم ها/شرکت ها از طریق این سایت جهت شرکت در رویداد، ثبت نام میکنند.
مرحله دوم: ارزیابی اولیه طرح ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد انتخاب می شوند.
مرحله سوم: از تیم های انتخاب شده جهت شرکت در کارگاه آموزشی و رویداد اصلی دعوت می شود.
مرحله چهارم: قبل از برگزاری رویداد اصلی، یک روز با عنوان کارگاه آموزشی و با محوریت آشنایی با انتظارات همراه اول، نحوه تدوین Canvas Business Model ،نحوه ارائه در مقابل داوران و تعامل شرکت کنندگان با یکدیگر برگزار خواهد شد.
مرحله پنجم: شرکت کنندگان، در زمان تعیین شده، طرح خود را در مقابل کمیته داوری ارائه می دهند.
مرحله ششم: در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر اعلام و جوایز اهدا می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: همراه اول
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com