0  |  0

حمایت از شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان در اردبیل

حمایت از شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان در اردبیل

مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با بیان اینکه تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان باید کمک کنیم.
وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری در استان جدیدالتاسیس بوده و شرکت‌های تاسیس شده نیز جدید هستند، افزود: اگر بخواهیم نهایت سختگیری را برای این شرکت‌ها لحاظ کنیم، هیچ وقت موفق نخواهیم بود.
خدابخش اضافه کرد: شرکت‌های جدید التاسیس در پارک‌ها همانند یک نهال هستند و باید چند دوره به آنها کمک کنیم تا رشد پیدا کنند؛ چرا که این کمک نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.
عبدالقیوم قلی‌پوری سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز با بیان اینکه تشکیل 50 شرکت دانش‌بنیان تعهد استان اردبیل در سال جاری است، گفت: تاکنون در استان اردبیل 17 شرکت دانش‌بنیان ثبت شده است.
حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل نیز با بیان اینکه باید میان دانشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک علم و فناوری تعامل وجود داشته باشد، افزود: در این خصوص باید از عملکرد جزیره‌ای پرهیز شود.
وی گفت: ایجاد فقط سه شرکت دانش‌بنیان در سالجاری در استان اردبیل کافی نیست؛ چرا که تعهد استان 50 شرکت در سالجاری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com