0  |  0

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری آذرماه امسال برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری آذرماه امسال برگزار می‌شود

منوچهر منطقی رییس ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری در خصوص جزییات برگزاری این کنفرانس، گفت: این کنفراس بین‌المللی و ملی امسال با شعار یادگیری فناورانه و رقابت پذیری در عصر تعاملات بین المللی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: دوره های قبلی این کنفرانس با حضور مقامات عالی رتبه علمی و فناوری و با مشارکت بیش از 700 نفر از مدیران، کارشناسان و متخصصان مدیریت فناوری داخلی و بیش از 40 نفر از صاحبنظران خارجی برگزار شد و دستاوردهای قابل توجهی داشت.
به گفته منطقی، ارائه مقالات در دو بخش پوستر و شفاهی در قالب محورهای موضوعی، برگزاری پانل ها و نشست های تخصصی با مدیریت صنایع و تمرکز بر مسایل چالشی و روز کشور و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت عرضه محور و تقاضا محور از دیگر برنامه های این کنفرانس است.
رییس مرکز ملی فضایی ایران و دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی تصریح کرد: پانل تخصصی مرکز ملی فضایی تحت عنوان همکاری های بین المللی جهت توسعه کاربری فناوری های فضایی با هدف توسعه اقتصادی کشور در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری ارائه می گردد.
منطقی با اشاره به محورهای ویژه این کنفرانس گفت: یادگیری فناورانه و رقابت پذیر در بستر تحولات کلان ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه فناوری، تولید و عرضه محصولات و خدمات فناورانه با جهت گیری صادراتی، ظرفیت جذب و یادگیری فناورانه بنگاه های ایرانی و فرصت ها و تهدیدهای تعاملات بین المللی و راهبری هوشمندانه فعالیت های دانش بنیان با استفاده از تجارب گذشته و مبتنی بر شرایط جدید کشور محورهای ویژه کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری است.
وی بیان کرد: محورهای تخصصی این کنفرانس نیز شامل مدیریت راهبری فناوری، مدیریت همکاری های راهبردی و انتقال فناورانه، مدیریت مالکیت فکری، مدیریت پژوهش و توسعه، مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید، مدیریت نوآوری خدماتی، مدیریت دانش در خدمت توسعه فناوری و نوآوری باز و شبکه های نوآوری می شود.
منطقی افزود: همچنین تجاری سازی دانش و فناوری، کارآفرینی فناورانه، نهادهای تسهیل گر نوآوری، تامین مالی نوآوری و توسعه فناوری، آینده پژوهی و آینده نگاری، ارزیابی فناوری، هوشمندی فناوری، سیاستگذاری و فناوری و نوآوری، نظام نوآوری ملی، بخشی و فناورانه، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار، آموزش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، پژوهش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری و دیپلماسی فناوری از دیگر محورهای تخصصی این کنفرانس است که با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com