0  |  0

ارائه آموزش‌های کارآفرینی به ۲۷۵ هزار دانش‌آموز دبیرستانی

ارائه آموزش‌های کارآفرینی به ۲۷۵ هزار دانش‌آموز دبیرستانی

مهرعلی حق‌گویان با بیان اینکه در سال ۹۵ حدود ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش کارآفرینی و اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است، افزود: به منظور افزایش مهارت های آموزشی مددجویان، تفاهم نامه ای با مراکز آموزشی به امضا رسیده است تا در این زمینه مشارکت لازم انجام شود.
وی ادامه داد: بار اصلی آموزش برعهده سازمان فنی و حرفه ای است و سالانه ۸۵ هزار مددجوی کمیته امدادآموزش های لازم برای اشتغال را فرا می گیرند.
مدیرکل حرفه‌آموزی و کاریابی کمیته امداد تاکید کرد: تا پایان سال ۱۵۷ هزار طرح به مددجویان آموزش داده می شود و همچنین ۲۰ هزار نفر آموزش های فردی و گروهی برای کارآفرینی را فرا می گیرند.
حق گویان از ارائه آموزش های لازم اشتغال برای دانش آموزان دبیرستانی خبر داد و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در کنار تحصیل به این دانش آموزان ارائه می شود و تا پایان سال حدود ۲۷۵ هزار دانش آموز، آموزش های لازم را فرا می گیرند.
وی تاکید کرد: بسته های تشویقی برای کارفرمایان پیش بینی شده و کارفرمایان در صورت بکارگیری مددجویان کمیته امداد، این نهاد در سال اول ۱۰۰ درصد حق بیمه مددجو را پرداخت می کند و در سال دوم نیز ۵۰ درصد حق بیمه مددجو از سوی کمیته امداد پرداخت می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com