0  |  0

جهاددانشگاهی يزد برگزار می كند؛ اولين ايده شوی تخصصی در زمينه گياهان دارويي

جهاددانشگاهی يزد برگزار می كند؛ اولين ايده شوی تخصصی در زمينه گياهان دارويي

دکتر "احمد افروزیان"، با بيان اين كه مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي استان يزد، اولين مركز رشد تخصصي در زمينه گياهان دارويي در اين استان است، اظهار كرد: يكي از اهداف اين مركز توسعه كسب و كار و كارآفريني مبتني بر دانش و فناوري و حمايت از ايده‌هاي نوآورانه و تبديل اين ايده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجي و توسعه كسب و كارهاي فناورانه در زمينه گياهان دارويي است.
وي ادامه داد: در همين راستا نيز رويداد ايده شو با مشاركت دفتر تجاري‌سازي فناوري و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهي يزد در تاريخ سي‌ام آذر ماه سال جاري در اشكذر برگزار مي‌شود.
افروزيان خاطرنشان كرد: هدف از برگزاري اين "ايده شو"، پرورش قدرت خلاقيت و ايده‌پردازي در يك محيط علمي و دوستانه به منظور ايجاد فرهنگ نوآوري،جذب سرمايه گذار و تجاري سازي ايده هاي نو و فناورانه در حوزه گياهان دارويي است.
وي متذكر شد: تمام كساني كه در حوزه گياهان دارويي داراي دانش يا تجربه حرفه‌اي هستند از جمله دانشجويان، دانش آموختگان دانشگاهي، خبرگان و نخبگان مرتبط با گياهان دارویی، كشاورزي و منابع طبيعي، مخاطبان اين برنامه هستند.
سرپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي يزد با بيان اين كه علاقه‌مندان مي‌توانند به دو صورت "شركت كننده" يا "ايده دهنده " در اين رويداد مشاركت داشته باشند، گفت: كليه مراحل ثبت‌نام (ثبت و ارائه ايده) از طريق سايت http://fjdyazd.com انجام مي‌پذيرد.
به گفته‌ي وي، ايده‌هاي ارائه شده توسط داوران بررسي شده و ايده‌هاي منتخب به مرحله نهايي راه پيدا مي‌كنند به نحوي كه برگزيدگان در روز برگزاري، ايده‌هاي خود را براي حاضرين ارائه مي‌كنند و از بين ايده‌هاي ارائه شده، سه ايده‌ي برتر، معرفي و جوايز نقدي به آنها اهدا خواهد شد.
افروزيان تاكيد كرد: علاوه بر اين نيز ايده‌هاي منتخب از حمايت مركز رشد گياهان دارويي برخودار خواهند شد و امكان جذب سرمايه‌گذار براي آنها فراهم مي‌شود.
اين مسئول در پايان نيز يادآور شد: علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر، ضمن مراجعه به سامانه اينترنتي، مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 32722941 و 32727693 مركز رشد گياهان دارويي تماس بگيرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com