0  |  0

رشد ایده های برتر در مراکز دانش بنیان

رشد ایده های برتر در مراکز دانش بنیان

پروفسور رمضانی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با بیان این که دانشجویان باید در تمام عرصه های اجتماعی حضور داشته باشند گفت: مدیران جامعه باید به قشر دانشجو اشراف داشته و نیاز های آن ها را برطرف کنند.
رمضانی با اشاره به برنامه ریزی های بعد از انقلاب خاطر نشان کرد:دهه اول بعد از انقلاب مربوط به سواد آموزی،دهه دوم گسترش دانشگاه ها،دهه سوم پژوهش و دهه چهارم مربوط به کاربرد علم در تولید ثروت است.
وی افزود:امروزه توجه به شرکت های دانش بنیان افزایش یافته و ایده های دانشجویی در قالب این شرکت ها و مراکز عملیاتی می شوند.
پروفسور رمضانی تصریح کرد:قبلا دانشجویان در مقطع دکتری اقدام به ترک کشور می کردند اما این ترک کشور از مقطع دکتری به مقطع لیسانس رسیده است.
رمضانی بیان کرد:در کشور های توسعه یافته،دانشجویان برتر را در مقطع لیسانس و فوق لیسانس شناسایی شده و شروع به فعالیت می کنند تا تاثیر اجتماعی خوبی داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از خروخ دانشجویان برتر از کشور گفت:اگر به دانشجویان برتر بها ندهیم ضرر کرده ایم.
پروفسور رمضانی با اشاره به موضوع کار آفرینی ادامه داد:کار آموزی برای دانشجویان خوب است اما برای کار آفرینی کافی نیست،زیرا که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باید کار آفرین باشند.
رمضانی با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با اهمیت زبان فارسی افزود:علم را به زبان فارسی بیاموزیم و کل دنیا را علاقمند به یادگیری زبان فارسی کنیم.
گفتنی است: در دانشگاه های علوم پزشکی،علوم پایه،آزاد و بسیج فناوری شرکت های دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com