خروس جنگی نه تنها نظر مثبت منتقدان و فعالان بازی ایران را به همراه داشت، بلکه توانست با وجود تفاوتهای موجود در سطح تولیدات گیم کشور و محصولات موفق خارجی، رقیب قدرتمندی برای بازیهای خارجی باشد، به طوری که تاکنون حدود شش میلیون نفر از گیمرهای ایرانی این بازی را تجربه کردهاند.
خروس جنگی، نخستین بازی تولید داخل است که موفق به کسب عنوان محصول دانش بنیان شده است. موفقیت این محصول دانش بنیان، امید تازهای در بازی سازی کشور ایجاد کرده و موجب ارتقای کیفی و کمی بازیهای داخلی شدهاست.
خروس جنگی با مدل درآمدزایی پرداخت درون برنامهای، از معدود بازیهای ایرانی است که در کسب درآمد و ارتباط با بازار گیم کشور هم موفقیت آمیز بودهاست.
حال در تجربهای نوین، ویرایش جدید این بازی با هدف تسخیر بازار کشورهای خاورمیانه به زبانهای انگلیسی، عربی و ترکی تولید شدهاست. بر اساس هدف گذاری انجام شده، خروس جنگی از ابتدای دسامبر ۲۰۱۶ ( یازدهم آذرماه ۹۵) در بازار کشورهای عربی و ترکیه توزیع شد و در مرحله بعد، در بازارهای شرق آسیا و آمریکای لاتین نیز توزیع خواهد شد.
انتشار بین المللی خروس جنگی گامی مهم در توسعه بازیهای رایانهای ساخت ایران است که درصورت موفقیت در این عرصه، مسیری جدید و جذاب برای صادرات گیم ایرانی ایجاد خواهد کرد.
خروس جنگی عنوانی در سبک مبارزه ای آنلاین با المانهای ژانر نقشآفرینی است و از جمله تغییرات بنیادین این نسخه میتوان به تغییر سیستم مبارزه، اضافه شدن امکانات متفاوت به بخش اتحاد، تورنومنت و داستانی اشاره کرد. ظاهر بازی و رابط کاربری آن نیز به شکلی بی سابقه بهینه شده است و در حال حاضر با رابط کاربری کاملا متفاوتی رو به رو هستیم.