0  |  0

بازاریابی کالاهای دانش‌بنیان توسط فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

بازاریابی کالاهای دانش‌بنیان توسط فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، از طرح بازاریابی سبد کالاهای دانش‌بنیان گفت: در گام نخست، این طرح با عنوان «بازاریابی سبد كالاهای دانش‌بنیان و فناورانه» ویژه كالاها و خدمات مورد استفاده در حوزه «راه و ساختمان» اجرا می‌شود.
وی توضیح داد: در این طرح خدماتی چون تهیه «نخستین كتابچه بازاریابی تخصصی كالاهای دانش بنیان» و انتشار گسترده و هدفمند آن، اعزام بازاریابهای حرفه ای برای انجام مذاكرات تجاری صورت می‌گیرد.
قنبرپور از جمله دیگر خدمات این طرح را برگزاری جلسات رو در رو با مشتریان بالقوه (نهادهای دولتی و عمومی، هلدینگهای بزرگ، صنایع، انجمنها و سندیكاها و ...)، ارائه محصولات در نمایشگاه های معتبر بین المللی (داخلی) و همچنین ارائه تسهیلات لیزینگ (اجاره به شرط تملیك) به خریداران محصولات بیان کرد.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران این اقدام را قدمی برای بالاتر رفتن فروش شرکت‌ها دانست و افزود: این طرح از طریق کارگزاران حرفه ای فن بازار در زمینه بازاریابی انجام می شود و این کارگزاران به ازای فروش این محصولات، می‌توانند حق الزحمه خود را دریافت کنند. این به این معنی است که در ابتدا، هزینه ای از شرکت های دانش بنیان و فناور گرفته نمی شود و پرداخت هزینه منوط به فروش محصول است.
وی برگزاری این رویداد در حوزه «راه و ساختمان» را بعنوان پایلوت این طرح برشمرد و گفت: در نظر داریم تا این اقدام در حوزه‌های مختلف صورت گیرد. به عنوان مثال حوزه‌های بعدی که در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم را می‌توان به کشاورزی و خودرو اشاره کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com