0  |  0

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان برگزار می‌شود

علی آشتاب اظهار داشت: یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان روز سه‌شنبه 30 آذرماه با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار لرستان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره از چهار کارآفرین برتر استان تجلیل می‌شود، افزود: امسال یک کارآفرین در بخش کشاورزی و سه نفر در بخش صنعت مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: هزار و 499 نفر برای حضور در این جشنواره در سامانه کارآفرینان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد چهار کارآفرین انتخاب شدند.
وی بابیان اینکه برگزیدگان این جشنواره پس از مرحله استانی به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: سال گذشته در مرحله استانی 9 کارآفرین برتر به جشنواره راه پیدا کردند و در سطح ملی از 13 کارآفرین ملی دو کارآفرینی از استان لرستان انتخاب شد.
آشتاب تصریح کرد: پس از ثبت‌نام کارآفرینان برای شرکت در جشنواره در مرحله اول اطلاعات آن‌ها بر‌اساس شاخص‌ها و امتیازات وزارت خانه به‌صورت سیستمی موردبررسی قرار می‌گیرد و پس از جمع‌بندی امتیازات و پالایش اطلاعات تعدادی که امتیازات لازم را کسب کرده‌اند مشخص و سپس بعد از بازدید از محل و بررسی کارگروه علمی نفرات برتر انتخاب می‌شوند.
وی گفت: هرساله در مرحله استانی 9 نفر به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب می‌شدند اما امسال بنا به سیاست وزارت خانه چهار نفر به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب و در همین راستا دو نفر دیگر به‌عنوان شایسته برتر انتخاب می‌شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذای شده است این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی کارآفرینان است تا با الگوسازی این کارآفرینان زمینه اشتغال ایجاد شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com