0  |  0

مدرسه کسب و کار زنجان دارای استانداردهای بین المللی است

مدرسه کسب و کار زنجان دارای استانداردهای بین المللی است

جمشید انصاری در آئین افتتاح نخستین مدرسه کسب و کار کشور ، اظهار داشت: این مدرسه برای نخستین بار در کشور با استانداردهای جهانی آغاز به کار می کند.
وی با بیان اینکه مدرسه کسب و کار صوفی زنجان در شهر زنجان و با همت دلسوزان علمی این شهر افتتاح می شود، افزود: هرچند این مدرسه در شهر زنجان قرار دارد اما خدمات و کارکرد آن به صورت ملی تعریف شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بزرگ خواندن این اقدام در عرصه علمی –صنعتی کشور، تاکید کرد: افتتاح این مدرسه اقدام بزرگی محسوب می شود که با اراده مدیران و نخبگان علمی استان زنجان و همت مدیران دولتی محقق شده است.
انصاری با بیان اینکه تا به امروز هیچ مدرسه ای با این کارکرد در کشور نداریم، افزود: این مدرسه با استاندارد بین المللی برای نخستین بار در کشور آغاز به کار می کند و در آینده می تواند کارکردهای مثبتی برای بخش مدیریتی کشور داشته باشد.
انصاری ضمن تشریح ایده اولیه این مدرسه و کارکرد مهم آتی در سطح کشور، اظهار داشت: امروز در سطح دنیا تربیت مدیر برای بخش های مختلف تخصص های خاص و ویژه ای نیاز دارد که در کشور ما این مهم محقق نشده است.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر هیچ مجوزی برای ایجاد مراکز علمی در کشور صادر نمی شد، افزود: با پیگیری های صورت گرفته و ایده خاص این اقدام و همچنین به دلیل حضور پرفسور ثبوتی، چهره ماندگار علمی کشور این امر مهم محقق شد.
معاون رئیس جمهوری اهمیت راه اندازی این مرکز را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: این مرکز در آینده می تواند آموزش های تخصصی به مدیران استانی و ملی برای افزایش مهارت های مدیریتی آن ها ارائه کند.
انصاری با بیان اینکه کشور نیازمند متخصصانی است که در مراکز تخصصی آموزش ببینند، گفت: نیازمند وجود چنین آموزشگاه‌هایی هستیم و وجود چنین آموزش‌هایی حلقه مفقوده توسعه کشور است. در سال‌های گذشته به جای آنکه نظام آموزشی خود را به سمت حرفه‌ای شدن سوق بدهیم، خودمان را با نظام عالی تطبیق داده‌ایم.
وی از رایزنی با برخی از مسئولان کشور در خصوص آمادگی این مرکز برای انعقاد قرارداد خبر داد و گفت: می توان در صورت آمادگی قراردادهای متقابلی را برای آموزش های تخصصی مدیران منعقد شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com