0  |  0

اجرای طرح ترویج کارآفرینی و کسب و کار سبز در لرستان

اجرای طرح ترویج کارآفرینی و کسب و کار سبز در لرستان

در مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مدیرکل کار و تعاون استان لرستان،‌ مدیرعامل صندوق کارافرینی امید وفعالین حوزه محیط زیست تفاهمنامه ترویج و توسعه کارافرینی و کسب و کار سبز به امضای اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و بنیاد توسعه کارافرینی زنان و جوانان رسید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طرح ترویج و توسعه کارافرینی و کسب و کار سبز در راستای محقق نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی ، اقتصاد سبز و توسعه پایدار در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان آغاز بکار نمود.
فتحی بیرانوند اظهار داشت: سرمایه های اجتماعی و جوانان تحصیل کرده بسیاری وجود دارند که آمادگی لازم برای ایجاد کسب و کار سبز را دارند . با کمک این جوانان علاوه بر حل چالشهای زیست محیطی معیشت پایدار نیز محقق خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در برنامه ششم رویکرد های خوبی در مورد اقتصاد سبز لحاظ شده است . استان لرستان پتانسیل های بسیاری در ایجاد کسب و کارهای سبز دارد و در این زمینه پیشرو است.
آشتاب مدیرکل کار و تعاون استان لرستان با ابراز خشنودی از اجرای این طرح در استان لرستان تاکید کرد که حمایت های لازم جهت اجرای هرچه بهتر این طرح را خواهد داشت.
طاهری مدیرعامل صندوق کارافرینی امید در خصوص همکاری جهت حمایت از کسب و کارهای سبز و اعطای تسهیلات آعلام آمادگی نمود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com