0  |  0

حمایت از تولید و کارآفرینی نیازمند حذف قوانین دست و پاگیر است

حمایت از تولید و کارآفرینی نیازمند حذف قوانین دست و پاگیر است

روح الله فکوری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گفت: حمایت از تولید و کارآفرینی نیازمند حذف قوانین دست و پاگیر است.
وی افزود: اگر گره از دست و پای بخش خصوصی باز شود قطعا شرایط کسب و کار و تولید در کشور بهتر می شود.
رئیس کانون کارآفرینان استان لرستان با اشاره به اینکه فضای کسب و کار ایران در سطح جهان رتبه ۱۲۲ را دارد و این نشان می دهد که شرایط برای کارآفرینی و تولید مناسب نیست، تصریح کرد: فرآیند ثبت شرکت در برخی کشورها دو ساعت است.
فکوری یادآور شد: این در حالی است که در بهترین شرایط ثبت شرکت در کشور ما یک ماه طول می کشد.
وی با تاکید بر اینکه دولت ها باید تلاش کنند که قوانین دست و پا گیر را حذف کنند زیرا قوانین ما در بسیاری از زمینه ها بیشتر از کشورهای توسعه یافته هستند، افزود: در این شرایط مجلس شورای اسلامی بهترین تولید کننده است زیرا قوانین مختلفی برای کار و کارآفرینی وضع می کند.
رئیس کانون کارآفرینان استان لرستان ادامه داد: برای رونق کسب و کار باید قوانین دست و پاگیر حذف شود و به جای اینکه به سمت تسهیلات برویم به سمت کاهش سهم کارفرما در بیمه و مالیات برویم.
فکوری گفت: تسهیلات ارزان قیمت خود نوعی افزایش نقدینگی و تورم به دنبال دارد و کاهش مالیات، بیمه و ...بهترین راهکار برای رونق کسب و کار است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com