0  |  0

ایران رتبه ۷۳ حمایت از کارآفرینی را دارد

ایران رتبه ۷۳ حمایت از کارآفرینی را دارد

جم عزتی در آخرین روز از مراسم کسب و کار کوچک در ارومیه با ابراز خرسندی از افتتاح مدرسه کسب و کار کوچک در این شهر اظهار داشت: خوشبختانه برای نخستین مرتبه در کشور، صاحبان سرمایه دور هم جمع شده و مشکلات صنعت و فناوری کشور را احصاء کردند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه، نخبگان علمی برای آنها راهکارهایی ارائه داده و ایده‌پردازان خلاق نیز در این مراسم به رقابت پرداختند و آموختند که یک ایده را چگونه به یک کسب و کار تبدیل کنند.
وی با اشاره به اینکه از مشکلات کسب و کار این است که ایده‌پردازان ایده خود را بدون توجه به توجیه فنی و اقتصادی در جامعه عملیاتی می‌کنند تصریح کرد: این خود سبب شده که هم خود و هم خانواده و جامعه آسیب ببیند.
عزتی با تاکید بر اینکه اگر خواستار شکل گیری کارآفرینی در استان باشیم باید همه دست به دست هم دهند بیان کرد: بی‌شک دانشگاه، حاکمیت، صنعت و جامعه کارآفرین به تنهایی نمی توانند کاری از پیش برده و از سوی دیگر اگر سرمایه‌گذاران و بانک‌ها برای خود مستقل عمل کنند نمی توانند به چه کسی ارائه خدمات بدهند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان‌غربی افرادی هستند که از ایده‌های دانشجویان استفاده کرده و همه ما نیز آماده حمایت از جوانان هستیم.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه کسب و کار کوچک در ارومیه این است که به کشورهای خارجی به ویژه استکبار جهانی ثابت شود که ایران اسلامی در حال گذر از اقتصاد سنتی منبع محور به سوی اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده به شرطی که همه جوانان در صحنه باشند.
عزتی گفت: در عصر حاضر، اگر به دنبال وارد کردن فناوری به داخل کشور باشیم، تا زمان استقرار آن منسوخ شده و فناوری جدیدی جایگزین می شود بنابراین در چنین شرایطی باید از کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: متاسفانه کشورمان در حمایت از کارآفرینان رتبه 73 را داشته که وضعیت چندان مناسبی نبوده و همه باید دست به دست هم دهیم تا این رتبه ارتقاء یابد.
به گفته وی، دانشگاه علمی کاربردی انقلابی را آغاز کرده تا مسئله کارآفرینی به صورت فرایندی و دائمی در طول سال ادامه یابد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com