0  |  0

دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود

دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود

دومین نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش‌بنیان در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع اقتصاد دانش بنیان و معرفی کسب و کارهای نوین و شرکت‌های نوآور به همت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ، اواسط دی ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.
این نشست در دو بخش نمایشگاه و نشست جمعی از مدیران و روسای شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوآور برگزار می شود و در بخش نخست بازدید رئیس جمهوری از نمایشگاه دستاوردهای این شرکت ها و سخنرانی ایشان خواهد بود ؛ ضمنا در این بخش فعالان دانش بنیان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتشان را در خصوص شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌کنند
بر اساس این گزارش ، در بخش دوم این هم اندیشی ، نشست پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت کارت ورود به جلسه به آدرس سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (www.isti.ir) ، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان (farhang.isti.ir) یا سایت امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان (www.daneshbonyan.ir) مراجعه یا از طریق لینک (این‌جا) ثبت نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com