0  |  0

تاکید مدیرکل امور بانوان استانداری تهران بر حضور زنان کارآفرین در نمایشگاه های خارج از کشور

تاکید مدیرکل امور بانوان استانداری تهران بر حضور زنان کارآفرین در نمایشگاه های خارج از کشور

ثریا شارقی در دیدار مدیر ارزیابی نمایشگاه های وزارت صنعت و معدن و تجارت، افزود: بسیاری از زنان کارآفرین از فرصت های حضور در نمایشگاه های خارجی محروم هستند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل محرومیت بانوان کارآفرین ایرانی از حضور در نمایشگاه های خارج از کشور، نداشتن اطلاعات از زمان و مکان و نحوه برگزاری نمایشگاه ها و نیز نداشتن توان مالی برای این کار است.
به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، باید در دستگاه های متولی، تسهیلات و امتیازاتی را در این زمینه برای زنان کارآفرین در نظر بگیرند و شرایط حضور آنها را در نمایشگاه های خارجی با نگاه ویژه فراهم کنند.
مدیر ارزیابی نمایشگاه های وزارت صنعت و معدن و تجارت نیز در این دیدار، عمان را یکی از کشورهایی توصیف کرد که رابطه تجاری خوبی با ایران دارد.
عزیزی مقدم گفت: هدف ما افزایش مبادلات تجاری با کشور عمان است و در بهمن امسال نیز نمایشگاهی در مسقط عمان برگزار خواهیم کرد.
عزیزی مقدم در خصوص حضور بانوان کارآفرین در نمایشگاه های خارج از کشور، تاکید کرد که این موضوع را از طریق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اطلاع رسانی خواهیم کرد تا فعالان اقتصادی بتوانند حضور خوبی در این نمایشگاه ها داشته باشند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com