0  |  0

استارتاپ گردشگری اسفند امسال در ایلام برگزار می شود

استارتاپ گردشگری اسفند امسال در ایلام برگزار می شود

'استارتاپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده ساده و اولیه شروع بکار می‌کنند و به سرعت رشد کرده و به درآمد می‌رسند. استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.'
حشمت اله عسگری روز دوشنبه در نشست بحث و بررسی چگونگی برگزاری استار تاپ حوزه گردشگری استان اظهار کرد: به منظور معرفی بیشتر استان و ظرفیت های ویژه گردشگری و با هدف شناخت ایده و راه اندازی کسب و کارهای جدید در حوزه گردشگری از چهارم تا ششم اسفند 95 استارتاپ گردشگری در ایلام برگزار می شود.
وی ادامه داد: امروزه یکی از کاربردی ترین روش های نوین برای راه اندازی کسب و کار استفاده از ابزار و شیوه های جدید است که می توان با بکارگیری توان و تخصص اهل فن و استفاده از اندیشه و خلاقیت آنها در قالب استارتاپ ها در بخش های مختلف به توسعه و پیشرفت دست یافت.
عسگری افزود: استان ایلام دارای قابلیت های سرمایه گذاری ویژه ای در حوزه گردشگری است که باید شناسایی و معرفی شوند به همین منظور برگزاری این استارتاپ با هدف شناخت و معرفی بیشتر این ظرفیت ها به سرمایه گذاران بسیار تاثیرگذار است.
وی حوزه گردشگری را یکی از مهمترین قابلیت های دارای توسعه در استان ایلام دانست و گفت: با وارد شدن به این عرصه می توان برای تعداد زیادی از جوانان جویای کار، شغل ایجاد کرد.
 در ادامه این نشست مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری، معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان، مدیرکل پارک علم و فناوری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگذار طرح تکاپو و شرکت شتاب دهنده کیانا پیرامون چگونگی برگزاری این استارتاپ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com