0  |  0

لازمه شهر خلاق، ورود همه به حوزه‌های خلاقانه است

لازمه شهر خلاق، ورود همه به حوزه‌های خلاقانه است

شهردار اصفهان در نخستین رویداد کارآفرینی (ایده‌تاب) فرهنگ، هنر و رسانه مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه استارتاپ‌ها و ایده‌تاپ‌ها در شهر اصفهان فعال شده‌اند و اگر همه دستگاه‌ها در برگزاری این ایده‌تاپ‌ها ورود پیدا کنند و تمام دانشجویان را در یک رقابت سالم کنار هم قرار دهند، می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک گام‌های بسیار بلندی در توسعه شهرمان برداریم.
مهدی جمالی‌‌نژاد با اشاره به اینکه در این رویداد، ۱۰ ایده در حوزه‌های فرهنگ،‌ هنر و مدیریت شهری ارائه شد افزود: ۵ـ۶ ایده آن در شهرداری قابلیت اجرایی دارد که از ایده‌پردازان دعوت شد تا ایده‌های خود را برای اجرا به مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ارائه دهند تا بتوان از آنها در مدیریت شهری استفاده کرد.
همچنین سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استان اصفهان با ارزیابی مثبت از برگزاری این رویداد کارآفرینی گفت: برگزاری این رویدادها به دانشجویان یاد می‌دهد تا آموخته‌های خود را به ایده‌هایی تبدیل کنندکه ممکن است آینده اقتصادی داشته باشد.
سیدحسن قاضی عسکر افزود: دانشجویان ایده‌های خوب و زیادی ارائه می‌دهند که برای اجرایی‌کردن آنها به حمایت نیاز دارند بر همین اساس تصیمم گرفته‌ایم به آنها آموزش‌های لازم را ارائه دهیم تا بتوانند ایده‌های خود را به ایده‌های کارآمد و اقتصادی تبدیل کنند.
او با اشاره به ۶۱ ایده ارائه شده در این رویداد کارآفرینی و انتخاب ۵ ایده برتر گفت: ۳ ایده برتر واردمرکز رشد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌شود و بقیه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه اطلاعات
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com