0  |  0

آغاز طرح های کارآفرینی اجتماعی با ورود تشکل های مردم نهاد به کارآفرینی برای خانواده های زندانیان

آغاز طرح های کارآفرینی اجتماعی با ورود تشکل های مردم نهاد به کارآفرینی برای خانواده های زندانیان

فرحناز رافع درآیین تجلیل از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمراستان البرز که به میزبانی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: براین اساس با مشارکت تشکل های مردم نهاد طرح های کارآفرینی اجتماعی و توانمند کردن همسران زندانیان و زنان سرپرست خانوار از طریق آموزش مهارت ها در کشور آغاز شده است.
وی اظهار داشت: دراین زمینه نیز امضای تفاهم نامه بین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور در دست اقدام است.
رافع گفت: انتظار می رود با اجرای طرح های توانمند سازی و کارآفرینی بتوان به زندگی خانواده های زندانیان و بی پرست رونق اقتصادی و معیشتی بخشید.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: امیدواریم با همگانی کردن آموزش های درحوزه امداد و نجات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بتوانیم برای کاهش مشکلات اجتماعی گام های موثر برداریم.
رافع با بیان اینکه باید از سرمایه های اجتماعی برای رفع مشکلات و کاستی ها استفاده بهینه شود، افزود: مردم بزرگترین سرمایه کشور و نظام اسلامی هستند که تاکنون از ظرفیت های اجتماعی برای رفع مشکلات در بخش های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به خوبی استفاده نشده است.
وی افزود: به مناسبت روز جمعیت داوطلبان هلال احمر آیین نکوداشت در سراسر کشور به صورت بین المللی، استانی و شهرستانی برگزار می شود تا بتوانیم از خدمات داوطلبان خیرو نیکوکار قدردانی کنیم.
رافع، تعداد اعضای سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سه حوزه جوانان، داوطلبان و امداد کشور را حدود 2 میلیون نفر اعلام کرد وگفت:در حوزه خاص داوطلبان بیش از 700 هزار نفرعضو جمعیت هلال احمر خدمات انساندوستانه در کشور ارائه می دهند.
در پایان این آیین از تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز تجلیل شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com