0  |  0

شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیرحمایت می‌شوند

شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در جشنواره ملی انرژی‌های تجدیدپذیرحمایت می‌شوند

دومین جشنواره ملی انرژی های تجدیدپذیر با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی 5 و 6 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود، در این راستا شرکت های فعال در حوزه انرژی های تجدیدپذیر که از سوی ستاد معرفی شوند، از تخفیف 30 درصدی برای شرکت در نمایشگاه صنعتی این جشنواره برخوردار خواهند شد.
این جشنواره در محورهای تخصصی انرژی های خورشیدی، آب، باد، زمین گرمایی، زیست توده، هیدروژن و پیل سوختی، انرژیهای ترکیبی و سایر زمینه‌ های مرتبط و همچنین در حوزه های اختراع و نوآوری، طرح های توسعه ای و کاربردی برگزار می شود.
همزمان با جشنواره، علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی و مسابقه تولید محتوای رسانه‌ای، نمایشگاه صنعتی با هدف معرفی شرکت های برتر و کسب و کارهای موفق در حوزه فناوری انرژی های تجدید پذیر برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com