0  |  0

جوان کارآفرین دره‌شهری، واحد پرورش اردک راه‌اندازی کرد

جوان کارآفرین دره‌شهری، واحد پرورش اردک راه‌اندازی کرد

طیار فیلی اظهار داشت: جوان کارآفرین دره‌شهری برای عملی کردن طرح اقتصاد مقاومتی اقدام به پرورش 2000 قطعه اردک در یک واحد تولیدی کوچک در روستای محل سکونت خود کرده است.
وی افزود: این جوان کارآفرین به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی در عرصه اقتصاد مقاومتی با استفاده از سرمایه‌گذاری شخصی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم 60 میلیون ریالی خود توانسته کار پرورش اردک را در فضای مناسب ونه چندان بزرگ آغاز کند.
فیلی عنوان کرد: اجرای این طرح توسط این جوان کارآفرین به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای اعضای خانواده خود و 5 نفر دیگر ایجاد اشتغال کرده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره‌شهر تصریح کرد: برای پرورش تولید اردک و توسعه این طرح نیاز به حمایت‌های دولت به ویژه اعطای تسهیلات بانکی بلند مدت کم بهره است تا علاوه بر ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه در سایر جوانان به این حرفه و شغل بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال جوانان را در این راستا فراهم کنیم.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایلام منصوب شد
در حکمی از طرف میری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام شریف خدامرادی به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ایلام منصوب شد.
در مراسم معارفه از خدمات غلام عباس سهرابوندی مدیر سابق این مدیریت تقدیر به عمل آمد.
برندگان مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای جهادگر استان ایلام تجلیل شدند
در این مسابقات که به همت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان و حمایت کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان ایلام ( سپاه ناحیه ایلام) به مدت 8 روز برگزار شد 8 تیم متشکل از کارمندان و مهندسین سازمان جهادکشاورزی استان، جهاد کشاورزی شهرستان ایلام، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل دامپزشکی، سازمان تعاون روستایی، اداره کل امور عشایری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تیم کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان ایلام(سپاه ناحیه) حضور داشتند.
بازی های مقدماتی مسابقات در دو گروه شهید مسعود آخوندی و گروه شهید هاشم ساجدی برگزار شد .
بعد از برگزاری مسابقات نیمه نهایی و نهایی تیم فوتسال شهدای عشایر در فینال این مسابقات بعد از تساوی موفق شد در ضربات پنالتی تیم فوتسال دامپزشکی را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
در مراسم پایانی با حضور سرهنگ طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، حجت‌الاسلام شاهمرادیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان و سلیمی مدیرکل امور عشایری استان کاپ قهرمانی جوائز سه تیم برتر و کاپ اخلاق اهدا شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com